SuperBrugsen investerer millioner i grønt



300 medarbejdere i SuperBrugsen gennemgår nu ny uddannelse inden for frugt og grønt og bliver som de første i Danmark Nøglehulscertificerede.
 Uddannelsen omfatter blandt andet samtlige ledere af frugt & grønt afdelingerne i kæden.
 Det sker som led i den største investering i at løfte frugt og grøntafdelingerne i alle butikker, som fra denne uge markedsføres som SB Grønthandel.
 - SB Grønthandel er vores nyeste initiativ i vores strategi. Det skal være med til at tydeliggøre, at der er forskel på SuperBrugsen og andre dagligvarebutikker, siger kædedirektør Kenneth Pedersen.
 - Bedre personlig rådgivning af faguddannede medarbejdere, meget større udvalg (mere end dobbelt så meget at vælge imellem som i en discountbutik), friskhedsgaranti, flere smagsprøver og mere inspiration er de centrale elementer i vores nye frugt og grønt-koncept, siger Kenneth Pedersen.
 I forvejen har kæden gennemført tilsvarende tiltag for slagter- og for vinafdelingerne. Kunderne har kvitteret med større køb, som sidste år resulterede i kædens bedste resultat nogensinde.
 Det nye koncept vil blive massivt markedsført med nye reklamefilm, skabt af bureauerme Republica og TorpBethelsen, som kommer til at køre på de landsdækkende kommercielle TV-kanaler de kommende uger.
 Medarbejderne bliver i forbindelse med uddannelse som gennemføres i samarbejde med Detaildivisionen under Holstebro Tekniske Skole, Nøglehulscertificeret, hvilket betyder, at de kan rådgive kunderne om de sunde valg.

winkFølg Østbirk Avis Østjydsk Avis på Facebook her!

Løbende annoncer

 

Ugens Annoncer

Seneste video

2024-14
31. mar 2025