Ny service til forbrugerne i Østbirk by



- For den enkelte forbruger betyder det, at vores service er udvidet til 24 timer i døgnet. Det betyder meget, at vores forbrugere løbende kan følge med i deres varmeforbrug, så de kan undgå ubehagelige overraskelser, siger Hans Jensen fra Østbirk Varmeværk.
 På selvbetjeningssiden kan forbrugerne hele tiden følge med i, hvad de forbruger af varme, og de kan få beregnet, hvad årsopgørelsen forventes at slutte på.
 Målerne aflæses automatisk hver dag, og forbrugerne kan efterfølgende gå på nettet og følge med i forbruget. Både forbrug og afkøling har betydning for varmeregningen.
 - Vores forbrugere kan se, om de er foran eller bagefter det forventede forbrug. De kan eksempelvis sammenligne årets forbrug med tidligere års forbrug, og de kan se, om returtemperaturen er god nok, forklarer Hans Jensen.
 - Det er også muligt for vores forbrugere at melde en flytning, at se dokumenter og meget mere. Forbrugerne finder vores selvbetjeningsservice på vores hjemmeside www.ostbirk-varmevaerk.dk, og den kan også downloades som en App under navnet E I Forsyning i App Store og Google Play.
 - Vores selvbetjeningsservice er med til at give forbrugerne et indblik ideres forbrug og dermed også en mulighed for at se, om de eventuelt kan gøre noget, for at de får en bedre udnyttelse af deres varme. Vi håber, at rigtig mange af forbrugerne vil benytte sig af vores nye service, siger Hans Jensen fra Østbirk Varmeværk.

winkGiv Østbirk Avis Østjydsk Avis et like her, så får du nyhederne på Facebook!

Løbende annoncer

 

Ugens Annoncer

Seneste video

2024-14
31. mar 2025