Hurtig førstehjælp til alle TV-ejere?



Hovedgård Radio & TV er klar med ”akuthjælp” til alle, der har knas med TV’et, siger Henrik Frandsen.

Hurtig hjælp er dobbelt hjælp. Sådan lød det i de gamle Falck-reklamer, og der er ingen tvivl  om, at det altid er godt at få problemerne løst, før de bliver værre. Også i dag. Og ikke mindst når der er kludder med fjernsynet.

Knas med f.eks. netværk eller opsætning?
- At købe og bruge et TV er jo ingen større videnskab, men der kan opstå problemer, hvis man ikke er fagmand.  Der kan f.eks. være knas med antennen, netværket eller begge dele. Man kan være i tvivl om den korrekte opsætning og indstilling af apparatet. Om forsvarlig montering på vægbeslag det optimale sted i rummet og uden for mange og for store huller i væggen. Eller bare  om valg af det TV-abonnement, der passer bedst til behov og pengepung - hvilket kan være noget af et projekt at gennemskue med alle de muligheder, der markedsføres i dag, siger Henrik Frandsen, Hovedgård Radio & TV.

Et tilbud til alle TV-ejere
Alt det behøver man imidlertid ikke at døje med længere. Panasonic Centrene over hele landet har nemlig indført en førstehjælps-service,  hvor garvede servicefolk er klar til at rykke ud med kort varsel. Og ordningen gælder for alle – også de tv-ejere, der ikke har købt apparatet i Panasonic Center.
 - Det ville jo være synd og skam, hvis man f.eks. skulle vente flere dage på at tænde for sit nye TV, bare fordi man ikke har handlet hos os, siger Henrik Frandsen.
 - Som regel får vi da også løst problemet på kort tid, så det overkommer vi sagtens.
 - Vi er jo på hjemmebane, forsikrer Henrik Frandsen, der har særlig fokus på Østbirk i disse dage, hvor Østbirk Antenneforening slukker for det analoge signal den 11. november.

Løbende annoncer

 

Ugens Annoncer

Seneste video

2024-14
31. mar 2025